با گلاب می توان زگیل و جوش را درمان کرد

ژل آلوئه ورا خالص و  گلاب قمصر کاشان خالص را به نسبت 1:1 بگیرید و با هم مخلوط کنید و مخلوط حاصل را روی صورت و گردن بمالید و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه روی صورت بماند و سپس با یک حوله مرطوب مقدار اضافی آن را پاک کنید.

این داروی خانگی را برای مراقبت از پوست موسمی هر روز دوباره استفاده کنید گلاب دو آتیشه شیراز تا به طور طبیعی پوستی سالم و درخشان داشته باشید.

بدترین وضعیت پوستی، زگیل یا جوش، می تواند باعث کابوس های پایان ناپذیر در طول فصل باران های موسمی شود و همیشه پوست خود را تمیز نگه دارید و مراقب یبوست و هضم ضعیف باشید.

با این حال می توان از ماسک صورت بعدی برای درمان آکنه و جوش استفاده کرد و گلاب، 2 قاشق غذاخوری خمیر چریش تازه، 3 میخک و 2 قاشق غذاخوری زمین کامل را روی پوست خود بمالید و پس از خشک شدن کامل آن را با آب سرد پاک کنید و همچنین می توان از آن هر روز استفاده کرد.

اثرات روشن کنندگی عسل باعث کاهش رنگدانه، جای زخم و برنزه شدن پوست می شود و عسل و گلاب دو آتیشه ممتاز را با هم ترکیب کنید و بسته را با استفاده از یک تکه پنبه و بسته به طور یکنواخت روی تمام صورت و گردن خود بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.

یکی از موثرترین و ساده‌ترین درمان‌های خانگی برای سفید کردن پوست، ترکیب آن با گلاب دو آتیشه سنتی است و به مدت یک ماه به طور مداوم از آن استفاده کنید و نتایج را خودتان مشاهده کنید.

  • منابع:
    1. How To Use Rosewater To Treat Skin Problems During Monsoons
  • تبلیغات: 
  1. همبرگر گوشت الاغ در چین خبرساز شد
  2. کشمش سبب پیری زودرس می رسد
  3. ساخت اولین آسانسور پلاستیکی با استفاده از بطری
  4. بیست میلیون دلار فقط در یک روز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *