شامپو یکی از پر فروش ترین محصولات بهداشتی به شما می آید

بخش شامپو هتلی احتمالاً بزرگترین واحد فروش در بین محصولات مراقبت از مو است زیرا شامپوها یکی از محصولات آرایشی مورد استفاده در زندگی روزمره هستند.

مواد نگهدارنده و شوینده های مصنوعی گاهی اوقات باعث ایجاد عوارض نامطلوب در بین مصرف کنندگان شده اند. یک رویکرد رادیکال تر در کاهش ترکیبات مصنوعی با ترکیب عصاره طبیعی است که عملکرد آن با مواد مصنوعی آنها قابل مقایسه است.

شامپو ضد شوره یک کمک پاک کننده برای مو است و در بین محصولات زیبایی به شمار می رود و فرمولاسیون شامپوهای امروزی فراتر از مرحله تمیز کردن خالص مو هستند.

انتظار می‌رود فواید دیگری مانند حالت‌دهنده، صاف کردن سطح مو، سلامت مو، یعنی بدون شوره و کثیفی و چربی و شپش و مهم‌تر از همه مزایای ایمنی آن باشد.

از آنجایی که پوست سر یکی از جاذب ترین قسمت های بدن است محصولاتی که روی پوست سر اعمال می شود مستقیماً به خون می روند بدون اینکه به هیچ وجه فیلتر شوند.

در سناریوی تغییر عادات غذایی و سطح استرس و شرایط محیطی وابسته به تعدادی از اختلالات پوستی و مویی مواجه می‌شویم ترکیبی از چندین ماده با منشاء گیاهی این امکان را فراهم کرده است که شامپو بدون سولفات بسیار موثر را ایمن کنید.

برای فرمولاسیون شامپو بدن مسافرتی با استفاده از عصاره آملا و ریتا و شیکاکای و درک موارد استفاده یا کاربرد مواد در زندگی روزمره و ارزیابی شامپوی گیاهی تهیه شده از عصاره آملا و ریتا و شیکاکای برای درک پایداری و کاربرد آن از شامپو است  و برای درک مزایای شامپو گیاهی نسبت به شامپوهای شیمیایی و کاهش عوارض جانبی می باشد.

  • منابع:
    1. Formulation and Evaluation of Herbal Shampoo
  • تبلیغات: 
  1. استفاده از لاستیک در ساخت برج ایفل فرانسه
  2. با استفاده از خامه سایه چشم بسازید
  3. خرید آنلاین کلاغ پران صوتی درجه یک
  4. کشاورزی فقط با استفاده از شیشه برای خود خانه ساخت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *