آب معدنی سورپرایز باعث افزایش رشد ذهنی کودکان خواهد بود

آب معدنی سورپرایز نیتروژنه آبی است که منبه اصلی آنها، آب های نیتروژن گرم در تفلیس، کراسنودار و پیاتیگورسک شناخته شده است. آبهای معدنی گرم رادیواکتیو در قرقیزستان، گرجستان، KavMinVody و قلمرو آلتای و همچنین گروه Khmelnitsky (خملنیک، منطقه Vinnitsa)، گروه Mironovskaya (Mironovka، منطقه کیف)، گروه استراحتگاه Polonsky (Polonnoe، منطقه Khmelnitsky) یافت می شود. ) و دیگران. آبهای معدنی سولفید هیدروژن – در سواحل دریای سیاه قفقاز (سوچی، ماتسستا، کودپستا و خوستا) و KavMinVody

هنگام تعیین ترکیب نمک مورد انتظار طبق این فرمول، لازم است بدانیم و در نظر بگیریم که ترتیب اتصال یون ها به یکدیگر (این فرآیند زمانی که آب تبخیر می شود اتفاق می افتد) به ترتیب کاملاً مشخصی رخ می دهد.

نوعی “درجه بندی طبقاتی” وجود دارد: کلر از حق اولویت در بین آنیون ها برخوردار است. تعیین ترکیب نمک ها بدون توجه به جایی که در فرمول M.G. Kurlov قرار دارد با آن شروع می شود.

آب

سولفات ها در رتبه دوم و بی کربنات ها در رتبه سوم قرار دارند. در بین کاتیون ها، سدیم فعال ترین، منیزیم در رتبه بعدی و کلسیم در رتبه آخر قرار دارد (در فرمول، تنها به این دلیل است که مقدار [درصد] آنها با منیزیم یکسان است – یعنی در سلسله مراتب شیمیایی قرار دارد).

پتاسیم در فعالیت کمتر از سدیم نیست، با این حال، به عنوان یک قاعده، پتاسیم به طور جداگانه از سدیم تعیین نمی شود و در فرمول نشان داده نمی شود (یا مجموع درصد معادل های سدیم + پتاسیم نشان داده شده است).

کلر، اولین واکنش دهنده، گروهی از کلریدها را ایجاد می کند. ابتدا، کلرید سدیم را با یون های سدیم (نمک NaCl جدول [یا “سنگ”] تشکیل می دهد، اگر یون های سدیم کافی وجود نداشته باشد، یون های کلرید آزاد شروع به ترکیب با منیزیم می کنند و کلرید منیزیم را تشکیل می دهند (MgCl2 اساس بیشوفیت است).

بقیه با کلسیم ترکیب می شوند و کلرید کلسیم (CaCl2) ایجاد می کنند. اگر کلر کم باشد، یعنی برای کلسیم و حتی منیزیم کافی نباشد، این گونه ها در محلول نخواهند بود.

منطقه تفریحی Ichnyansky “Kachanovka” بر اساس آب معدنی bischofite، با استفاده از سپرده در روستا است. پودیل جدید (منطقه چرنیهیو). بیسکوفیتوتراپی را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *