آتش زدن میز تلویزیون رزین برای گرفتن انتقام از صاحبش

چگونه تلویزیون اندازه مناسب را پیدا کنیم بدون در نظر گرفتن اندازه تلویزیون و چیدمان صندلی و میز تلویزیون رزین خود نمی توانید تلویزیون مناسبی را انتخاب کنید. برای بهترین تجربه ممکن، می‌خواهید هر چه صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد، صفحه‌نمایش دورتر باشد (و بالعکس).

و این درست خواهد بود، چه بخواهید نصب سینمای خانگی خود را بهینه کنید یا فقط یک قطعه خوب برای پشتیبانی از صفحه نمایش کوچکتر بخواهید.

برای اینکه بفهمید به چه اندازه تلویزیون نیاز دارید (یا کجا صندلی خود را قرار دهید) موارد زیر را انجام دهید:

1. فاصله (بر حسب اینچ) بین صندلی خود و مکانی که تلویزیون خود را می خواهید اندازه گیری کنید

2. عدد را بر 1.6 تقسیم کنید

3. عدد حاصل را به نزدیکترین اندازه صفحه گرد کنید

میز

به عنوان مثال، اگر 2.5 متر از تلویزیون بنشینید، معادل 98 اینچ است. 98 اینچ را بر 1.6 تقسیم کنید و 61.25 بدست می آورید. بنابراین، اندازه صفحه نمایش توصیه شده برای تلویزیون جدید شما 60 است. یا اگر از قبل صفحه نمایش 32 اینچی دارید، احتمالاً باید مبل خود را حدود 40 اینچ نزدیکتر کنید.

تلویزیون خود را در چه ارتفاعی باید قرار دهید؟
وسط تلویزیون در حالت ایده آل باید با خط چشم شما هماهنگ باشد. زیرا، اگر تلویزیون را خیلی بالا یا زیاد قرار دهید، گردن خود را فشار می دهید و سر خود را کج می کنید تا جبران شود. هنگامی که در وضعیت تماشای معمولی خود می نشینید، باید بتوانید هنگام تماشای گردن خود را خنثی نگه دارید.

از آنجایی که همه ما دارای قدها، شکل ها و اندازه های شگفت انگیز زیادی هستیم، قد ایده آل برای همه ما کمی متفاوت است. اما یک راه خوب برای تقریب سطح چشم در موقعیت تماشای ترجیحی خود و سعی کنید وسط تلویزیون را مطابق با آن تراز کنید.

هنگامی که این را بدانید، انتخاب ارتفاع و اندازه تلویزیون عالی شما بسیار آسان تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *