استفاده گوشت بلدرچین کرمان می تواند باعث افزایش سنگ سازی کلیه ها می شود

بازتاب در فرهنگ شواهدی وجود دارد که نشان می دهد گوشت بلدرچین کرمان در نوشته های مصر باستان محبوب بوده است. از نوع بلدرچین برای تعیین چندین صدا استفاده شد: “v” و “y”.

همچنین جالب است که نوع کاملاً جدید و خاص بلدرچین نسبتاً اخیراً معرفی شده است. آنها را پرندگان کوچک می نامند و دلیل خوبی دارند. این یک گونه سرپوشیده است که می توان آن را به جای طوطی یا قناری در آپارتمان شهری نگهداری کرد.

ارزش غذایی در 100 گرم: پروتئین، گرم چربی، گرم کربوهیدرات، گرم خاکستر، گرم آب، گرم کالری، کیلو کالری 39.2 33.3 – – 11.7 242 خواص مفید گوشت بلدرچین ترکیب و وجود مواد مفید در گوشت این پرنده شگفت انگیز وجود دارد.

منبع عظیمی از پروتئین ها، پتاسیم، فسفر، اسیدهای آمینه، مس و ویتامین هایی که متعلق به گروه B هستند. اگر گوشت مرغ را با بلدرچین مقایسه کنیم.

گوشت

باید توجه داشت که دومی مفیدتر است و به همین دلیل است که نه تنها در رژیم غذایی، بلکه در تغذیه بالینی نیز با موفقیت مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص مفید و دارویی گوشت بلدرچین دارای کالری بالایی است. لازم به ذکر است که خواص غذایی، طعمی و غذایی بلدرچین نه تنها بر گوشت مرغ، بلکه بر گوشت خرگوش نیز برتری دارد.

به همین دلیل از زمان های قدیم برای تهیه غذا برای بیماران مبتلا به آسیب شناسی های قلبی عروقی، سیستم اسکلتی عضلانی، بیماری های کلیه، کبد، ریه ها و دستگاه گوارش استفاده می شده است.

گوشت بلدرچین محصولی متعادل از نظر ترکیب چربی و اسید آمینه است. برای افراد مسن، زنان باردار، بیماران ناتوان و کودکان بسیار مفید است.

گوشت در انکولوژی و در دوره بعد از عمل بسیار مفید است. با توجه به ویتامین های B موجود در این محصول، عملکرد سیستم عصبی مرکزی بهبود می یابد.

این باعث می شود فرد آرام و متعادل باشد. آهن در افزایش سطح هموگلوبین نقش دارد و همچنین اثر ضد کم خونی بر بدن انسان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *