الکتروپمپ شناور استیل باعث نابودی ماهی های رودخانه شد

الکتروپمپ شناور استیل است که برای انتقال مایعات مختلف مانند آب، محلول های شیمیایی و روغن از یک مکان کم به مکان بالا یا از یک قسمت کم فشار به یک قسمت فشار قوی استفاده می شود.

آب و فاضلاب، کارخانه‌های شیمیایی، پالایشگاه‌های نفت، نیروگاه‌های حرارتی و سایر سیستم‌هایی که از مایعات استفاده می‌کنند، می‌توان گفت که نقش حیاتی در قلب دارند.

این بخش بسیار مهم و حیاتی است. پمپ ها نقش مهمی در صنعت تولید دارند. پمپ ها چگونه تکامل یافته اند؟ با محصولات شرکت ابارا، نماینده تولید کننده پمپ ژاپن، با تاریخچه 50 ساله پمپ های مدرن آشنا شدیم.

اوایل دهه 1970 تا اوایل دهه 1990 پمپ های شناور با ورود به این عصر، تعداد کاربردها و مدل های پمپ های شناور فاضلاب و فاضلاب افزایش یافته است.

به ویژه، موتور پمپ شناور برای فاضلاب باید به آرامی مواد فیبری یا سخت خارجی موجود در فاضلاب را تخلیه کند. با این حال، تعادل با تغییر شکل ماشین Ikkeun که در آن زمان عبور جسم خارجی را تضمین می کرد دشوار بود و مشکلی وجود داشت که لرزش به دلیل عدم تعادل نیروی سیال زیاد بود.

پمپ

از این جهت، پمپ گردابی سودمند و پرکاربرد بود. پمپ گرداب طوری پیکربندی شده است که یک شکاف بزرگ بین ماشین تیغه و پوشش ایجاد کند تا مواد خارجی را بتوان با سوار شدن بر جریان گرداب در بدنه بدون تداخل با ماشین تیغه تخلیه کرد.

البته به طور کلی راندمان کمی کمتر از ماشین های قدیمی است، اما به دلیل قابلیت اطمینان بالا برای تخلیه مواد خارجی در پمپ های فاضلاب کاربرد زیادی دارد.

از سوی دیگر، با ظهور یک پمپ شناور فولادی ضد زنگ برای زهکشی، (نوع P717) اولین پمپ استانداردی بود که موفق به کسب نشان طراحی خوب (نشان G) شد و محصولات پمپ ضد زنگ شروع به گسترش کردند.

از نظر فنی، یک مهر و موم مکانیکی ساخته شده از کاربید سیلیکون که در آن زمان یک ماده درجه یک بود، استفاده شد و روش طراحی خودرو با بی نظمی کم و راندمان پمپ بالا، فناوری بود که امروزه نیز از ارزش بالایی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *