با استفاده از اتصالات لوله پوش فیت می توانید برای لباس های خود مانکن بسازید

اتصالات لوله پوش فیت این امکان را فراهم می کند تا اتصالات یک تکه قابل اعتماد و بادوام را که نیازی به کنترل ندارند ایجاد کنید و در تمام طول عمر سفتی خود را حفظ کنید.

آنها می توانند برای اتصال نه تنها فلز پلاستیک، بلکه انواع دیگر لوله ها نیز استفاده شوند. از جمله این اتصالات می توان برای نصب لوله گاز استفاده کرد.

برای نصب با کیفیت، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • نحوه نصب اتصالات پرس؛ برش و تراز بخشی از طول مورد نظر با قیچی مخصوص.
  • نقاط برش را با کالیبراتور پردازش کنید، در صورت لزوم، قطر را با ریمر افزایش دهید.
  • آستین اتصالات را روی قسمت تحت درمان لوله قرار دهید.
  • لوله را روی نوک فیتینگ قرار دهید. پایه آستین باید در سوراخ گرد ظاهر شود.
  • آستین را با گیره ابزار چین دار (انبر پرس) بگیرید.

اتصالات

برای آوردن دستگیره های انبر پرس. پس از برداشتن انبردست، باید علائم واضحی از درج آنها روی آستین قابل مشاهده باشد.

اتصالات فشاری آخرین نسل از عناصر اتصال هستند که امکان مونتاژ خطوط لوله فلزی پلاستیکی را بدون استفاده از ابزار خاصی فراهم می کنند. این اتصالات دارای بدنه ای از پلاستیک با استحکام بالا می باشد.

عنصر عملکردی اصلی یک حلقه داخلی با فنر است که از داخل و خارج به دور لوله می پیچد و به طور ایمن آن را در داخل بدنه ثابت می کند. محکم بودن اتصال با حلقه های آب بندی ساخته شده از لاستیک اصلاح شده تضمین می شود. بدنه اتصالات از پلاستیک ساخته شده و دارای سوراخ های مخصوص برای کنترل تناسب لوله می باشد.

نصب با استفاده از اتصالات فشاری بسیار ساده است. لازم است انتهای لوله از قبل آماده شده را تا جایی که می رود داخل شیار اتصال قرار دهید. عمق ورود لوله با استفاده از یک سوراخ در پوشش بررسی می شود. هنگامی که وارد می شود، لوله به طور خودکار توسط حلقه داخلی ثابت می شود و این کار نصب را کامل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *