با استفاده از جک بادی خودرو برای کودکان خود سرسر بادی بسازید

جک یکی از وسایلی است که باید در صندوق عقب هر خودرویی وجود داشته باشد. حتی 40 سال پیش، هر خودرویی مجهز به جک‌ها بود؛ این جک بادی خودرو با ظرفیت حمل 500 کیلوگرم بودند.

امروز ما این فرصت را داریم که هر جک با ویژگی های دلخواه را هم برای خودروی شما و هم برای ایستگاه خدمات انتخاب کنیم.جک وسیله بالابری است که ماشین را در ارتفاع معین ثابت می کند.

به لطف استفاده از بالابر، نصب لاستیک، عیب یابی و تعمیرات تعلیق را می توان بدون ایستگاه های گودال و بالابر انجام داد. از جمله، جک ها در هر جایی که نیاز به بلند کردن اجسام سنگین در زندگی روزمره باشد استفاده می شود.

جک

بازار محصولات خودرو پر از جک های متنوعی است که از نظر عملکرد، ویژگی ها و عملکرد متفاوت هستند. جک برای بلند کردن و نگه داشتن بار روی آن طراحی شده است، به عنوان مثال، یک ماشین در هنگام تعمیر.

اصل کار بستگی به نوع دستگاه دارد. به عنوان مثال، یک مدل هیدرولیک از حرکت یک میله تحت فشار بالای یک سیال در حال کار استفاده می کند.

صرف نظر از نوع جک و ظرفیت بار آن، همه آنها یکسان کار می کنند. از یک طرف جک روی زمین و از طرف دیگر بر روی بار در حال برداشتن قرار می گیرد.

برای حرکت قطب (یا بلند کردن سکو) از انواع مختلفی از اهرم ها استفاده می شود. برای انجام یک کار خاص، از نوع خاصی از جک (با در نظر گرفتن ویژگی های طراحی مکانیسم) استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *