تاثبر فراوان شامپو برای از بین بردن چربی ها

اکثر شامپو هتلی بدن حاوی ترکیباتی به نام سورفکتانت هستند که کثیفی های چرب را از روی مو و پوست سر پاک می کنند و به راحتی آبکشی می شوند.

در این میان عوامل کف‌کننده به نام سولفات‌ها و سدیم لوریل سولفات یا SLS و بدنام‌ترین آنهاست که روغن و رطوبت طبیعی موهای شما را از بین می‌برد.

قبل از اینکه متوجه شوید هر بار که می‌شویید با نرم‌کننده یا حتی ماسک‌های مو جبران می‌کنید در حالی که در یک پیمان فاوستی با انواع محصولات به دام افتاده‌اید در جستجوی دائمی موهای کاملاً حالت‌دهنده هستند.

به‌عنوان یک شوینده روزانه همیشه شامپو براق کننده مو مناسبی مصرف می‌کردم اما در چند سال اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌ام. موهای من صاف متوسط ​​است و به بالای شانه هایم می رسد.

من ریشه‌های روغنی دارم و بنابراین شستشوی روزانه ضروری است، اما این می‌تواند نوک‌ها را خشک کند. موهای من حالت دهنده می نوشند، اما اگر بین کوتاهی ها خیلی منتظر بمانم، موهایم شبیه مترسک می شود.

به علاوه برای همیشه خشک شدن طول می کشد. برای من، ایده شامپو هتلی صحت که به نوعی در واقع شامپو نیست، موسیقی برای گوش من است یا شاید آبرسانی به انتهای خشک من.

Hairstory’s New Wash فاقد سولفات و مواد شوینده است و محصولاتی که ظاهراً برای پوست سر خشن هستند.

شامپو هتلی ساویزاز روغن‌های گیاهی و الکل‌های چرب مشتق شده طبیعی استفاده می‌کند و باید به‌خوبی روی پوست سر ماساژ داده شود چند دقیقه بماند و سپس با دقت آبکشی شود و Hairstory می گوید فرمول آن نیز زیست تخریب پذیر است و فاقد مواد شیمیایی است که به محیط زیست آسیب می رساند.

  • منابع:
    1. Is this the end of shampoo? New ways to clean your hair
  • تبلیغات: 
  1. استفاده از لاستیک در ساخت برج ایفل فرانسه
  2. با استفاده از خامه سایه چشم بسازید
  3. خرید آنلاین کلاغ پران صوتی درجه یک
  4. کشاورزی فقط با استفاده از شیشه برای خود خانه ساخت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *