حوله تن پوش عمده می تواند باعث درمان بیماری های گوارشی شود

از نظر ریشه شناسی، اصطلاحی است که از دو واژه «خشک کردن» و «دست» تشکیل شده است.

حوله تن پوش عمده در کلی ترین معنای آن و برای اکثر مردم شناخته شده است، یک تکه پارچه، بوم، اسفنج یا سایر مواد مشابه، با اندازه های متغیر (اما نه خیلی بزرگ) است.

هدف اصلی این حوله جذب مایعات است، اول از همه آب، اما نه تنها، و خشک کردن (همانطور که از نامش پیداست) قسمت های بدن و سطوح.

با این حال، اگر نگاه خود را کمی بیشتر کنیم، خواهیم دید که هیچ نوع حوله ای تنها با یک کارکرد وجود ندارد. در اینجا چند نوع حوله آورده شده است:

متداول ترین آن قطعا حوله حمام است. با شکل مستطیلی و اندازه متوسط ​​(معمولاً 75 در 150 سانتی متر)، ما آن را در اکثر موارد در حمام ها می بینیم که معمولاً از میله ها یا روی نرده های حوله گرم آویزان می شوند. بعد از شستن برای خشک کردن کل بدن یا قسمتی از آن استفاده می شود.

حوله

همیشه در داخل حمام ها، همراه با حوله اصلی، می توانیم یک حوله پا با اندازه کوچکتر داشته باشیم که به عنوان پایه ای برای استراحت پاهای خود پس از دوش گرفتن و همچنین یک حوله دستی استفاده شود.

یکی دیگر از حوله های معروف حوله ساحلی است که به آن حوله ساحلی نیز می گویند. معمولاً با تصاویر و رنگ‌های خاص مشخص می‌شوند، علاوه بر اینکه ما را بعد از شنا در دریا خشک می‌کنند، برای داشتن یک پایه پشتیبانی در خشکی که می‌تواند ما را کثیف کند، مانند ماسه یا علف، مفید هستند.

در حمام هتل ها و هتل ها یافتن حوله های تعویضی که چیزی بیش از مجموعه ای شامل یک حوله حمام، یکی برای صورت و دست و یک حوله دستمال کاغذی نیست، غیرمعمول نیست.

علاوه بر حمام و ساحل، حوله آشپزخانه هم پیدا می کنیم. با این حال، بسته به کشور، تفاوت‌هایی وجود دارد: برای مثال، اگر در ایتالیا به معنای دستمال ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف است، در بریتانیا به‌جای آن، اصطلاح معادل آن در انگلیسی نیز مخفف کاغذ جاذب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *