زیره سبز عمده باعث مرگ نوزاد یک روزه شد

زیره سبز عمده و زیره به ترتیب منابع زیره سبز و زیره سیاه هستند که از دوران باستان برای درمان نشانه های مختلف در سیستم های درمانی سنتی در مناطق وسیع جغرافیایی استفاده می شده است.

زیره از منابع غنی اسانس هستند و به طور فعال برای ترکیب شیمیایی و فعالیت های بیولوژیکی آنها مورد تحقیق قرار گرفته است. در زمان‌های اخیر (به‌ویژه در طول 3 سال گذشته) پیشرفت قابل‌توجهی در رابطه با اعتبارسنجی ویژگی‌های دارویی تحسین‌شده آنها توسط مطالعات تجربی گسترده صورت گرفته است.

در این تلاش بسیاری از زیست‌فعالیت‌های جدید آشکار شده‌اند. این بررسی اهمیت زیره و زیره را به عنوان منبع بالقوه محصولات طبیعی متنوع و کاربردهای دارویی آنها برجسته می کند. Cuminum cyminum و Carum carvi متعلق به خانواده Apaiaceae یکی از قدیمی ترین گیاهان کشت شده در آسیا، آفریقا و اروپا هستند.

زیره

زیره از Cu. سیمینوم و کلسیم کاروی، به ترتیب، به عنوان ادویه های آشپزی محبوب باقی مانده است و همچنین از دوران باستان در مناطق مختلف جغرافیایی به طور گسترده در درمان فولکلور استفاده می شود.

مواد معطر موجود در این گیاهان توجه عظیمی از محققان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است تا کاربردهای درمانی زیره و زیره را که در چندین سیستم شفابخش بومی ثبت شده است، به طور تجربی تایید کنند.

این بررسی تلاش می‌کند تا بررسی‌های اخیر را برجسته کند که در آن‌ها، فعالیت‌های فارماکودینامیک متنوع زیره و زیره به‌طور عمده از ویژگی‌های دارویی تحسین‌شده آن‌ها در طب سنتی حمایت می‌کنند.

آیورودا یک سیستم درمانی هندی باستانی است که بر اساس خواص درمانی گیاهان و محصولات مشتق شده از گیاه است. تعداد بسیار زیادی از گیاهان دارویی از جنس‌های مختلف طبقه‌بندی به اشکال مختلف در این درمان سنتی گنجانده شده‌اند.

در سایر سیستم‌های پزشکی بومی دیگر که در آسیای جنوب شرقی انجام می‌شود، مانند سیستم‌های سیدا و یونانی نیز به آن‌ها تکیه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *