سوزاندن تخت خواب کودک ساده ای که کودکان را خفه می کرد

بسیاری از والدین آینده، یک سپر تخت نوزاد خریدند تا با کیسه خواب همخوانی داشته باشد. می خواستند چیز اضافه ای به اتاق کودک بیاورند. اما تا به حال از این سپر تخت استفاده نکردند.

دلیلش خطرناک بودن آن نبود، بلکه به خاطر تخت کودک بود. در واقع، تخت خواب کودک ساده کانورتی که خریده بودند اجازه اتصال سپر تخت را نمی داد.

از طرفی بعد از تحقیقاتی که برای یافتن راه حلی برای آویزان کردن این سپر معروف تختخواب انجام دادم متوجه شدم که در واقع فوق العاده خطرناک است!

من امروز این مقاله را می نویسم تا به شما هشدار دهم تا نوزاد آینده شما در گهواره خود در امان باشد. اگر هنوز هم می‌خواهید روی سپر تخت نوزاد سرمایه‌گذاری کنید، در انتهای مقاله نظر مادرم را در مورد سپر تخت نوزاد و مواردی که توصیه می‌شود، خواهید دید.

یک اکسسوری اغلب ضروری برای تخت نوزاد، ضربه گیر زیبایی شناختی است و به اتاق خواب نوزاد حس تزئینی می بخشد. به ما دروغ نگویید، اغلب معیار اصلی خرید این مقاله است.پ

تخت

با این حال، هدف اصلی سپر تخت، محافظت از کودکان نوپا از گرفتار شدن دست یا پا در میله های تخت است. همچنین به نوزاد اجازه می دهد در شب های بی قرار سر خود را نکوبد.

اساساً همه ما موافقیم: سپر تخت نوزاد راهی برای محافظت از کودک ما هنگام خواب است. در واقع، این کمتر درست است. در واقع، چندین مطالعه آمریکایی در مورد این موضوع ظاهر شده است.

یکی از آنها نسبتاً اخیر در مجله اطفال در نوامبر 2015 منتشر شد: ضربه گیرهای تخت همچنان باعث مرگ نوزادان می شوند: رویکرد پیشگیرانه جدیدی مورد نیاز است.

به لطف این مطالعه، ما می دانیم که در ایالات متحده، سه برابر بیشتر از سال های 2006 تا 2012 مرگ های ناگهانی نوزادان در مقایسه با دوره های قبلی رخ داده است. گفته می شود که 48 نوزاد بر اثر ضربه گیر رخ داده است.

67 درصد آنها، فقط با سپر

33 درصد به دلیل مسدود شدن نوزاد بین سپر و جسم دیگر.

از نظر سنی، هر چه کودک کوچکتر باشد، خطر بیشتری دارد. 50 درصد نوزادان مرده زیر 3 ماه و 90 درصد زیر 7 ماه بودند.

بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که سپر تخت نوزاد خطرناک است. مورد دوم عامل مرگ کودکان خردسال است. حتی اگر موارد مرگ در مقایسه با تعداد ضربه گیرهای تخت استفاده شده نادر باشد، باز هم یک خطر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *