شخصی با نگاه کردن به ساعت ایستاده جدید و شیک میدان شهر نابینا شد

این باور رو به رشد در میان خودی‌های صنعت ساعت و  قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک وجود دارد که زمان برای کل کسب‌وکار کوتاه است: مگر اینکه این کار بیشتر برای آگاهی دادن به نسل جدیدی از خریداران بالقوه در مورد ارزش یک ساعت لوکس آینده آن خواهد بود. تاریک باشد.

سال گذشته، ساعت‌ساز بریتانیایی پیتر اسپیک مارین، که به‌عنوان یکی از با استعدادترین افراد در حرفه‌اش شناخته می‌شود، از شرکت مستقل ساعت‌سازی مستقر در سوئیس که در سال 2002 تأسیس کرد، استعفا داد تا وب‌سایتی را که ساعت‌ساز برهنه را معرفی کند، معرفی کند. نوعی ساعت سازی ویکی پدیا.”

آقای اسپیک مارین گفت: «اگر صنعت اکنون در آموزش سرمایه‌گذاری نکند، ساعت‌سازی واقعی در سایه قرار می‌گیرد». “در نسلی از امروز، ساعت سازی ممکن است به عنوان یک کنجکاوی از دوران گذشته تلقی شود.”

این وب‌سایت آنچه را که آقای Speake-Marin آن را «دکون‌ها» یا ساختارشکنی می‌نامد برجسته می‌کند: مقالاتی به همراه عکس‌ها و ویدیوها که نحوه ساخت، مونتاژ و تکمیل یک ساعت را توضیح می‌دهند.

ساعت

این سایت همچنین مصاحبه هایی با چهره های صنعت ساعت دارد که در آن او همان 12 سوال را از آنها می پرسد، مانند: “در دوران کودکی، آیا جاه طلبی داشتید؟” و “بدترین کاری که باید انجام می دادی چیست؟”

در حال حاضر او بیشتر توسط خودش تامین مالی سایت را انجام می دهد. بعداً، او گفت که قصد دارد با رشد ترافیک بیشتر با برندها کار کند، به این امید که آنها به تامین بودجه کمک کنند.

او گفت: «هدف The Naked Watchmaker ایجاد یک بخش مرجع است. من آن را به عنوان توصیه مصرف کننده نمی بینم. من آن را به عنوان آموزش می بینم، به طوری که مردم بتوانند به داخل محصول برسند و ببینند آن چیست. مهم این است که مردم مطلع شوند.»

نیکلاس مانوسوس، ساعت ساز و رئیس انجمن هورولوژی نیویورک، این دیدگاه را دارد. او گفت: “بدون آموزش امروز، رشد آینده را نمی توان تضمین کرد.” «برندها باید در آموزش سرمایه گذاری کنند تا مطمئن شوند که مشتریان آنها واقعاً آنچه را که می فروشند درک می کنند.

برخی از برندها این مسیر را انتخاب می کنند، اما برخی دیگر روی کمپین های تبلیغاتی پر زرق و برق سرمایه گذاری می کنند که به جای یک محصول، نام را می فروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *