صنعت کابل به طور مشترک

صنعت کابلی که از تبلیغات پشتیبانی می‌کند در حال گذار است تعداد مشترکین به طور پیوسته در حال کاهش بوده است که بر درآمد تأثیر می گذارد رتبه‌بندی بسیاری از شبکه‌های برجسته کاهش یافته است و بر درآمد نیز تأثیر گذاشته است.

اکثر صاحبان شبکه های کابلی خدمات پخش جریانی را آغاز کرده اند و میلیاردها دلار را روی برنامه نویسی بر روی آن پلت فرم ویدئو سرمایه گذاری کرده اند با این حال زمانی که تلویزیون کابل آلومینیومی 10*2 در اوج محبوبیت و قدرت درآمد خود قرار داشت آنقدرها پیش نبود.

عصر طلایی کابل: در اوایل دهه 2010 صنعت تلویزیون کابلی در اوج خود بود در اکتبر 2010، بیش از 105 میلیون خانواده تلویزیونی در ایالات متحده مشترک تلویزیون پولی بودند که بیش از 90 درصد از خانه‌های تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

در سال‌های تلویزیون کابلی بیش از 10 میلیارد دلار تعهدات تبلیغاتی به دست آورد و برای اولین بار از پخش تلویزیونی پیشی گرفت کابل مسی مخابراتی تا سال 2013، متوسط ​​خانوارهای تلویزیونی بیش از 189 کانال داشتند اکثریت آنها شبکه های کابلی بودند.

در سال 2012 تعداد برنامه‌های سرگرمی برنامه‌نویسی شده در کابل مسی پایه از پخش تلویزیونی در سال 2015 به 189 رسید.

در اوایل دهه 2010 بینندگان کابلی می‌توانستند برنامه‌های فیلم‌نامه‌ای محبوب مانند The Closer، Sons of Anarchy و اطلاعیه سوختگی در سال 2011، مردان دیوانه چهارمین بار پیاپی خود را برای فیلم درام برجسته دریافت کرد.

فینال سریال بریکینگ بد که دو بار برنده امی شد کابل پارس صنعت رسانا موردانتظارترین برنامه فیلمنامه ای در سال 2013 بود.

  • منابع:
    1. The Rise And Fall Of Cable Television
  • تبلیغات: 
  1. دستگیری قاچاقچیان چهار مغز در اراک!!
  2. دختر جوانی که توانست با استفاده از اطلاعات خود ثروتمند شود
  3. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!
  4. یکی از رسم و رسمات کشور انگلیس شکستند شیشه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *