ظروف پلاستیکی خالدار می تواند باعث مرگ تدریجی شود

مطالب زیادی در مورد ایمنی ظروف پلاستیکی خالدار نگهداری مواد غذایی پلاستیکی نوشته شده است و اگر به طور منظم باقیمانده مواد غذایی را مستقیماً در ظرف نگهداری در مایکروویو قرار می دهید یا دوباره گرم می کنید، به چه نکاتی توجه کنید.

من را مدرسه قدیمی صدا کنید، اما من هنوز ترجیح می دهم در ظروف شیشه ای گرم کنم و این توجه را به طور کامل حذف کنم.

نکته جالب در مورد ظروف مهر و موم هوشمند این است که می توانم باقیمانده غذاها را در یخچال یا فریز کنم و مستقیماً از یخچال یا فریزر دوباره گرم کنیم. اگر پلاستیک را سر کار بیاورم، فقط یک کاسه یا بشقاب واقعی در آشپزخانه را انتقال می دهم.

آشپزخانه اداری هر دو روش عالی کار می کند!

اگر مقادیر زیادی اقلام آشپزخانه یا انباری مانند آرد و شکر برای نگهداری دارید، من عاشق Cambros حرفه ای هستم که اغلب می توانید در فروشگاه های لوازم آشپزخانه یا آنلاین پیدا کنید.

ظروف

آنها در ماشین ظرفشویی و فریزر ایمن هستند و به از بین بردن سناریوی عدم وجود فضای ذخیره سازی کافی برای تخلیه یک کیسه کامل 5 پوندی آرد یا شکر کمک می کنند.

ظروف غذای ارزان‌تر نسبت به ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی باکیفیت‌تر معمولا بوها را جذب می‌کنند و خیلی سریع‌تر تجزیه می‌شوند.

بنابراین، در حالی که ظروف پلاستیکی ارزان قیمت و یکبار مصرف فروخته شده در سوپرمارکت ممکن است به دلایلی جذاب باشد، در درازمدت از سرمایه گذاری روی یک مجموعه شیشه ای یا پلاستیکی با کیفیت بالاتر سپاسگزار خواهید بود.

اگر مسیر پلاستیکی را برای برخی از ظروف خود انتخاب کنم، همیشه سعی می‌کنم تأیید کنم که از گزینه “ایمن” استفاده می‌کنم، به این معنی که از ماده‌ای ساخته شده است که مواد شیمیایی را به مواد غذایی و مایعاتی که در آنها ذخیره می‌کنیم نفوذ نمی‌کند.

پلاستیک بدون BPA اولین چیزی است که باید به دنبال آن باشید، اما این همیشه یک تضمین نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *