لامپ ال ای دی 75 وات باعث افسرده شدن گل های گوشتخوار شد

لامپ ال ای دی 75 وات گرمای کمتری نسبت به لامپ‌های رشته‌ای یا CFL تولید می‌کنند و برای آشپزخانه‌ها و اتاق‌های دیگر با سقف‌های بلند ایده‌آل هستند.

این همچنین به این معنی است که اتاق شما در طول ماه های تابستان خنک می ماند، که اگر سعی کنید در هزینه قبض تهویه مطبوع خود صرفه جویی کنید عالی است.

بعلاوه، لامپ های ال ای دی می توانند تا 20 سال عمر کنند، اگر به درستی از آنها مراقبت کنید. بنابراین اگر می خواهید در تابستان امسال قبض های انرژی خود را کاهش دهید، جابجایی از چراغ های رشته ای یا CFL نقطه خوبی برای شروع است!

لامپ های ال ای دی تا 25 برابر بیشتر از لامپ های رشته ای دوام می آورند، بنابراین هزینه های بیشتری را دریافت می کنید. آنها همچنین حاوی جیوه نیستند، بنابراین سازگارتر با محیط زیست هستند و نیازی به جایگزینی ندارند.

لامپ

LED ها همچنین برای چشم ها بسیار راحت تر هستند زیرا نور خشن کمتری از خود ساطع می کنند و رنگ های ملایم تری دارند.

در نهایت، ال ای دی ها حدود 60 درصد کمتر از لامپ های رشته ای برق مصرف می کنند، بنابراین در قبض برق خود صرفه جویی خواهید کرد!

همانطور که هزینه های انرژی شما همچنان در حال افزایش است، تغییر لامپ های استاندارد (که ناکارآمد هستند و گرمای زیادی آزاد می کنند) به LED ها راهی آسان برای شروع صرفه جویی در مصرف برق است.

لامپ های ال ای دی بسیار بیشتر از سایر لامپ ها عمر می کنند و انرژی کمتری مصرف می کنند.

به علاوه، ال ای دی ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند تا بتوانید برای هر اتاق خانه خود یکی پیدا کنید. بنابراین اگر برای یک راه آسان برای صرفه جویی در هزینه قبض برق خود آماده هستید، وقت آن است که یک سوئیچ کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *