لواشک خانگی 1401 که هرگز با خوردن تمام نمی شود

برای تهیه این نوع میان وعده خانگی ارزان و سالم، هر نوع میوه ای خوب است، اما بهترین نتیجه با هلو، زردآلو، آلو و توت به دست می آید. میوه را می توان به صورت خام یا بعد از پختن به لواشک خانگی 1401 تبدیل کرد.

در حالت اول لازم است میوه را پوست کنده، تکه تکه کرده و با اضافه کردن مقداری آب، آب لیمو، دارچین و جوز هندی مخلوط کنید. در مرحله دوم میوه قبلاً حدود یک ربع ساعت جوشانده شده است.

میوه‌ای که به صورت خمیر در آمده، روی سینی پخت پوشانده شده با کاغذ پخت پخش می‌شود و در دمای 80 درجه سانتی‌گراد پخته می‌شود تا تبدیل به یک ورقه خشک شود (می‌توان از آب‌گیری نیز استفاده کرد).

لواشک

در این مرحله ورق باید از طول به صورت نوار بریده شود و نوارها باید روی خود بغلط شوند. تنها چیزی که باقی می ماند این است که آنها را بخوریم و آنها را باز کنیم (و در این عملیات، تا حدی، شور و شوق کوچولوها نهفته است). لواشک میوه را می توان چندین ماه در یخچال نگهداری کرد و حتی ماندگاری بیشتری در فریزر دارد.

میوه یک عنصر ضروری در یک رژیم غذایی متنوع و متعادل است و گنجاندن آن در رژیم غذایی شما اصلاً پیچیده نیست. فقط آن را همانطور که هست یا در یک سالاد میوه ای نفیس میل کنید، یا آن را به اسموتی، میلک شیک، اسموتی، بستنی، شربت یا حتی مربا یا مارمالاد تبدیل کنید. به طور خلاصه، هزار راه برای طعم دادن به آن وجود دارد.

این‌ها کلاسیک‌ترین روش‌ها برای لذت بردن از آن هستند، اما مدتی است که یک راه کاملاً جدید ظاهر شده است که آن را به عنوان قهرمان اصلی می‌بیند: لواشک میوه، یک تکنیک واقعاً ساده برای آوردن آن به عنوان میان وعده یا شیرینی روی میز.

پایان غذا، همچنین برای کودکان عالی است. به علاوه، این یک راه مبتکرانه برای نگه داشتن آن برای مدت طولانی است. بیایید با هم دریابیم که چگونه آن را در خانه درست کنیم، از انتخاب درست میوه تا دستور پخت واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *