لوله نیوپایپ ۱۶ باعث شکست مبارزی در مسابقات شد

هورن می گوید: «همچنین هیدرولیک را بهبود می بخشد و به عبور آب از لوله نیوپایپ ۱۶ کمک می کند. ویژگی های جریان خوب آن حفظ می شود. ما چندان نگران خوردگی داخلی ناشی از آب نیستیم.»

انجمن تحقیقاتی لوله های چدن داکتیل برای دهه ها در مورد خوردگی خارجی تحقیق کرده است و جدیدترین توصیه آن یک پوشش پلی اتیلن تقویت شده است.

هورن به مطالعه موردی اخیر اشاره می‌کند که در آن کارگران لوله‌های چدن داکتیل را که در سال 1958 در پریش لافورش، لا نصب شده بود، حفر و بررسی کردند.

وقتی پلی اتیلن را جدا می کنید، لوله زیبا به نظر می رسد. کاملاً جدید به نظر می رسد، “او می گوید. “اگر در برابر خوردگی خارجی محافظت کنید، واقعاً هیچ مشکلی وجود ندارد.”

لوله

لوله فولادی که برای اولین بار در اوایل دهه 1800 معرفی شد، سابقه استفاده طولانی در ایالات متحده دارد و به دلیل مقاومت عالی در برابر فشارهای داخلی بالا و نوسانات فشار شناخته شده است.

لوله کشی فولادی با قطر بزرگ بیشتر در لوله های تحت فشار برای کاربردهای آب و فاضلاب استفاده می شود. می توان با استفاده از سه روش قالب بدون درز، جوشی و ریخته گری ساخت.

اشتراک: اگر نمی‌خواهید iPad خود را به حمام بیاورید، می‌توانیم اشتراک مجله را به صورت رایگان برای شما ارسال کنیم!

مانند سایر لوله های فلزی، فولاد مستعد خوردگی است، بنابراین هنگام استفاده در شبکه های آب برای محافظت در برابر آب اسیدی، با روکش آسفالت پوشانده می شود.

این ویژگی جریان خوب خود را نیز حفظ می کند. عیب پوشش ها و آسترهای مختلف این است که ممکن است در حین نصب آسیب ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *