ماشین اسباب بازی بزرگ دست دوم باعث می شود کودکان ذهنی آزاد داشته باشند

هر کودکی در نحوه تعامل با اسباب بازی ها منحصر به فرد است و دلایل سبک بازی آنها ممکن است متنوع و پیچیده باشد. با این حال، کودکان اغلب با مواد به شیوه‌هایی مشابه تعامل خانواده‌شان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

ویلکینز می‌گوید: «اگر کودکی ببیند که خواهر یا برادر یا والدینی در حال بازی با ماشین اسباب بازی بزرگ دست دوم هستند که با سرعت در مسیر حرکت می‌کنند، احتمالاً به همین شکل با اسباب‌بازی ارتباط برقرار می‌کنند.

برخی از کودکان به روش های مختلف به دنبال درگیری حسی از اسباب بازی های خود هستند.

ویلکینز می‌گوید: «احساس و صدای تصادف اتومبیل‌ها ممکن است برای آن‌ها جالب باشد، یا ممکن است سازماندهی و آراستگی را دوست داشته باشند، بنابراین چیدن اسباب‌بازی‌هایشان به شیوه‌ای خاص ممکن است باعث آرامش آنها شود».

اسباب بازی

در نهایت، نحوه بازی کودک شما با وسایل نقلیه اسباب‌بازی‌اش می‌تواند دریچه‌ای کوچک به آنچه او را تنظیم یا هیجان‌زده می‌کند باشد.

در دهه 1970 و 1980، بچه هایی که به ماشین، کامیون و موتورسیکلت علاقه داشتند، اسباب بازی های جالب زیادی برای انتخاب داشتند. این اسباب بازی ها به خوبی ساخته شده بودند و بسیاری با قدرت خود حرکت می کردند.

از آنجایی که بسیاری از این ماشین‌ها از مدل‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی معروف شده‌اند، الگوبرداری شده‌اند، هر بچه‌ای آنها را می‌خواست.

امروزه بزرگسالان نوستالژیک جوانی برای برخی از این اسباب بازی ها پول زیادی می پردازند. در اینجا یک دوجین اسباب بازی چرخدار قدیمی وجود دارد که ارزش خزیدن در اتاق زیر شیروانی را دارد.

Stomper 4X4 توسط Schaper در سال 1980 راه اندازی شد و هدف آن کودکان خردسالی بود که در جنون خارج از جاده غرق شده بودند.

این کامیون‌های کوچک با یک باتری قلمی تغذیه می‌شوند و حدود 10 دلار قیمت دارند و دارای یک سیستم چهار چرخ متحرک بودند که تایرهای پارویی را تبدیل می‌کردند، یک مجموعه برای داخل و یک مجموعه برای بیرون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *