مردی با شکستن زغال دینام ال 90 توانست

دینام های کربن استارتر برای چه مواردی استفاده می شوند؟
برای روشن شدن وسیله نقلیه، باید با استفاده از استارت راه اندازی شود. مورد دوم عمدتاً شامل موارد زیر است:

شیر برقی وسیله ای است که از سیم برقی مانند یک سیم پیچ بر روی خود پیچیده شده است. پس از تامین برق، به عنوان آهنربا عمل می کند.

بنابراین، هنگامی که موتور الکتریکی موجود در استارت، تکانه می دهد، شیر برقی یک پینیون را فعال می کند که خود باعث چرخش فلایویل می شود. این توالی حرکت موتور را به حرکت در می آورد و آن را بیدار می کند.

نقش زغال دینام ال 90 استارت تامین جریان به قسمت متحرک موتور الکتریکی است.

خوب است بدانید: موتور الکتریکی باید نیروی استثنایی ایجاد کند. فشردگی اطراف پیستون ها حرکت آنها را بسیار دشوار می کند. اگر یک عنصر از استارت خراب شود، کل سیستم معیوب است.

زغال

برس های کربن استارتر شکننده ترین قسمت های سیستم هستند. آنها بخشی از مواد مصرفی یک خودرو هستند. طول عمر آنها از نظر زمانی محدود است و ارتباط مستقیمی با دفعات استفاده از استارت دارد.

اگر وقتی کلید وسیله نقلیه خود را می‌چرخانید، با وجود باتری سالم روشن نمی‌شود، احتمالاً کربن‌های موتور استارت عامل آن هستند.

برای اطمینان، با دقت گوش کنید. آیا صدای فوری می شنوید؟ این بدان معناست که چرخش فلایویل انجام می شود اما موتور انرژی لازم برای راه اندازی را دریافت نمی کند! سپس لازم است برس های استارت را تعویض کنید.

خوب است بدانید: استارت از چندین عنصر تشکیل شده است که برای عملکرد صحیح آن ضروری است. اگر به نظر می رسد دومی معیوب است، در 99٪ موارد، تنها یک قسمت از سیستم معیوب است.

بنابراین نیازی به جدا شدن از کل نیست. اگر وسیله نقلیه خود را به گاراژ می برید، از متخصص بخواهید که کل استارت را تعویض نکند، بلکه فقط قسمت آسیب دیده را تعویض کند. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *