مصرف ژل رویال طب اسلامی می تواند باعث سقط جنین شود

در دهه 1980 استانداردهای انتخاب ژل رویال طب اسلامی برای مصارف دارویی و غذایی منتشر شد، ژل رویال شبیه یک ماده ژلاتینی است. اولین نامی که به رویال ژل داده شد در زبان فرانسوی “ژله رویال” بود.

در حالی که علاقه کشورهایی مانند چین و ژاپن تا حدی افزایش یافت که به دنبال مناسب ترین گونه ها برای تولید مقادیر زیادی ژل رویال بودند. سرمایه‌گذاری‌هایی نیز در ایتالیا، هم در بهبود مصلحت‌های فنی و هم در روش‌های مدیریت کندوها انجام شد.

فواید ژل رویال

ژل رویال عمدتاً از آب، پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی و انواع قندها مانند فروکتوز، گلوکز و مالتوز تشکیل شده است.

از ترکیبات ژل رویال می توان به عوامل کولینرژیک مانند استیل کولین و کولین و مواد آنتی بیوتیکی مانند رویالیزین اشاره کرد. ارزش انرژی آن معادل 145 کیلوکالری در 100 گرم است.

ژل

این ترکیب بسیار غنی آن را به یک تونیک طبیعی قوی تبدیل می کند که برای اهداف غذایی و درمانی استفاده می شود. ژل رویال عمدتاً به عنوان منبع انرژی برای مبارزه با خستگی و تقویت سیستم ایمنی در هنگام تغییرات فصلی یا آنفولانزا استفاده می شود.

ژل رویال به توصیه پزشک می تواند منبع کامل ویتامین ها و مواد معدنی در مواقعی که بدن دچار کمبود است باشد. مصرف آن برای زنان باردار، کودکان، ورزشکاران، سالمندان و دوران نقاهت توصیه می شود.

ژل رویال همچنین به دلیل خاصیت ضد التهابی محافظ کبد شناخته شده است، زیرا می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد. محتوای بالای پلی فنول ها، فلاونوئیدها و اسیدهای آمینه آن را به یک مکمل ضد پیری قوی تبدیل می کند که پیری پوست را کند می کند، از ریزش مو جلوگیری می کند و ناخن ها را تقویت می کند. در نهایت، معمولاً به عنوان یک ماده در تهیه کرم های مفید برای محافظت از خود در برابر اشعه UVB استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *