نبات شاخه ای زرد باعث افزایش تعداد دندان های انسان خواهد شد

پدیده همگن بودن محصولات باعث شده رقابت بین شرکت های تولید کننده نبات شاخه ای زرد داخلی و برندهای خارجی به شدت کاهش یابد و سود آنها به مراتب کمتر از برندهای خارجی باشد.

در مقابل، محصولات موجود در بازار قنادی کشور من بسیار تک به نظر می رسد و تحت فشار دوگانه فشار شرکت های خارجی و رقابت شدید شرکت های داخلی، صنعت شیرینی سازی کشورم با موانع زیادی در توسعه محصول مواجه است.

رقابت میان شرکت های شیرینی پزی داخلی عمدتاً در سطح قیمتی است و بدیهی است که توسعه میادین جدید در مقایسه با سرمایه خارجی ناکافی است.

شایان ذکر است که سرانه مصرف جهانی نبات در سال حدود 3 کیلوگرم است، در حالی که در کشور من تنها 0.7 کیلوگرم است، بنابراین بازار نبات کشور من پتانسیل توسعه زیادی دارد.

پیشرفت شرکت های داخلی باید بر ارتقای محصولات، عرضه مداوم محصولات جدید و غنی سازی مستمر انواع محصولات تمرکز کند.

نبات

صنعت نبات کشور من با الگوی تقاضای محصولات کوچک و بازارهای بزرگ مواجه است و شرکت های تولید نبات در مرحله تعدیل ساختاری، تجدید محصول، بقای بهترین ها و تجدید ساختار شرکتی هستند.

با تبدیل عملکرد بازار مواد غذایی قنادی از رقابت محصول به بازاریابی، صنعت قنادی وارد عصر رقابت برند شده است.

دی ساکاریدی که از تراکم دو مولکول قند با پیوند گلیکوزیدی تشکیل می شود. این ماده اصلی کارامل است. از اثر مالت حاوی آمیلاز بر روی نشاسته تولید می شود. به عنوان یک ماده مغذی و همچنین برای تهیه محیط کشت استفاده می شود.

از دیدگاه شیمیایی: مالتوز (مالتوز یا شکر مالت) یک اصطلاح شیمیایی است که در دسته دی ساکاریدها (دی ساکاریدها) قرار می گیرد. این کریستال سوزنی سفید است.

مالتوز معمولی تبلور ندارد و به دلیل افزودن ساکارز در هنگام پخت، مالتوز سفید نیز زرد طلایی می شود که باعث افزایش رنگ و عطر آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *