پالتو زنانه ایرانی جدید باعث شد صنعت مد متحول شود

در انتخاب پالتو زنانه ایرانی جدید ایده آل دستکاری کنید، همه چیز به طول بستگی دارد: دستورالعمل استفاده برای پیدا کردن مدل ایده آل بر اساس روندها و ترکیب ها.

با فرض اینکه، همانطور که کوکو شانل خردمند گفت، “هیچ لباسی مانند یک پالتو ترمه به شما احساس محافظت و امنیت نمی دهد”، مواد، رنگ ها، خطوط و روندها برای جهت گیری در تحقیقات مهم هستند، اما این را نمی توان از تناسب نادیده گرفت.

از جمله عواملی که در انتخاب مانتو برای زمستان باید در نظر گرفت، طول همیشه یک معیار بی‌خطا است.

هنگامی که مدل مناسب خود را پیدا کردیم، شک و تردید در مورد نحوه و زمان پوشیدن آن باقی می ماند. همچنین در این مورد، برش به کمک ما می آید: برای ترکیب آن با سبک، فقط اندازه گیری ها را انجام دهید.

از پالتو دوبل نظامی (سن لوران) تا پالتو بزرگ (بالنسیاگا)، تا مدل ذوزنقه دهه شصت (Miu Miu) و شنل (Chanel): پالتو بلند، در متنوع ترین شکل ها، سایه ها و طرح های آن، یکی از قهرمانان بزرگ مجموعه های پاییز زمستان 2019/2020. پالتو بلند به سبک نظامی با شلوارهای دوخت عالی به نظر می رسد. برای ترکیب با لوازم جانبی متضاد زنانه

قانون پالتو کوتاه اعمال می شود، اما برعکس: هر چه قد شما بلندتر باشد، پالتو باید بلندتر باشد. مدل‌هایی که پاها را از بین می‌برند، واقعاً فقط برای افرادی با قد بالای 1.65 مناسب هستند، در حالی که خطر کوچک شدن بیشتر مدل‌های کوتاه را دارند.

آیا سایز کوچکی دارید، اما نمی خواهید از پیروی از روند پالتو های بلند چشم پوشی کنید؟ آن را به شدت باز روی دامن کوتاه یا لباس کوتاه بپوشید.

اگر شبح زاویه دار دارید، بهترین راه برای اصلاح آن، انتخاب مدل های زنانه است که به جای اولستر رزمی، یادآور عشق رمانتیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *