چای سبز شاهسوند باعث مرگ یک پیرمرد بر اثر بالا رفتن فشار خون شد

با توجه به محتوای کافئین (از جمله مواردی که به طور گسترده ای بسته به نوع مصرفی و همچنین روش های دم کردن، متغیر است) در بارداری و شیردهی احتیاط توصیه می شود.

نشان داده شده است که چای سبز شاهسوند سطوح خونی (و در نتیجه اثربخشی) نادولول را کاهش می دهد، یک داروی مسدودکننده بتا که برای فشار خون بالا استفاده می شود.

همچنین در مورد درمان ضد سرطان با بورتزومیب منع مصرف دارد، زیرا کاتچین های موجود در چای سبز به مولکول های دارو متصل می شوند و از اتصال آنها به سلول های تومور جلوگیری می کنند.

برای فهرست کامل تری از داروهایی که ممکن است با آنها تداخل داشته باشد، به وب سایت MedLinePus مراجعه کنید.

چای

بر اساس برخی تحقیقات، چای سیاه می تواند در جذب آهن اختلال ایجاد کند. اگر کمبود این عنصر دارید، بهتر است چای را دور از وعده های غذایی بنوشید تا در جذب آن اختلال ایجاد نشود.

به نظر می رسد افزودن شیر به چای سیاه اثر محافظتی قلبی آن را کاهش می دهد، اگرچه تحقیقات بیشتری برای تایید نشانه مورد نیاز است.

مصرف همیشگی این نوشیدنی در واقع می‌تواند تأثیر کمی در کاهش وزن بدن داشته باشد، اما این از نظر کمی ناچیز است.

گروهی از محققان آلمانی مطالعه ای در مورد اثر محافظتی چای سیاه، با یا بدون افزودن شیر، در برابر دیواره اندوتلیال (پوشش داخلی رگ های ما) منتشر کرده اند. این مطالعه بر روی تعداد محدودی از افراد انجام شد، اما نتیجه هنوز قابل توجه است (و با شواهد آزمایشگاهی پشتیبانی می شود افزودن شیر به چای اثر محافظتی دومی را کاملاً مهار می کند

به نظر می رسد مقصر کازئین است که احتمالاً می تواند فعالیت محافظتی فلاونوئیدها را مهار کند، به همین دلیل است که تأثیر منفی آن با افزودن، به عنوان مثال، شیر سویا (به روشی مشابه آنچه برای قهوه macc مشاهده می شود، شناسایی نمی شود. هیاتو).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *