کشف اجاق گاز فردار تمام استیل در یک انبار متروکه ی

سیستم اضطراری برای تمیز نگه داشتن مشعل‌های اجاق گاز فردار تمام استیل و عدم نیاز به تمیز کردن اجاق گاز در مواقعی که عجله دارید، این است که روی آن فویل آلومینیومی پهن کنید و وقتی کثیف شدند آن را بردارید (هر چند وقت یکبار، سپس آلومینیوم وارد بازیافت می شود).

اجاق‌ها یا مشعل‌ها، گریل‌ها را بردارید و تمام سطح اجاق را با ورقه‌های آلومینیومی بپوشانید (کمی روی ورق‌های آلومینیومی مختلف روی هم قرار می‌گیرند) ورقه‌های آلومینیومی را در اطراف سوراخی که اجاق گاز قرار گرفته است برش دهید یا اطراف آن را به صفحه گرم ببرید، مشعل‌ها را دوباره مرتب کنید.

آلومینیوم اغلب به مضر بودن برای سلامتی متهم شده است. خطر برجسته این است که ذرات آلومینیوم می توانند از ظروف به غذا مهاجرت کنند، آن را آلوده کرده و برای انسان سمی کنند، به ویژه برای مغز و کلیه ها خطرناک است.

اجاق

نشانه ها واضح است: از آلومینیوم در تماس با غذاهای بسیار اسیدی یا شور (مثلا لیمو، گوجه فرنگی، گوشت های پخته شده …) استفاده نکنید – اگر غذای بسته بندی در دمای اتاق باشد و قدرت استخراج پایینی داشته باشد. می تواند بیش از 24 ساعت حفظ شود.

آلومینیوم اغلب برای پختن غذا، به عنوان مثال در مورد سینی ها و ظروف یکبار مصرف، یا برای بسته بندی و نگهداری مانند فیلم ها و ظروف استفاده می شود.

آلومینیوم جدیدترین فلزی است که به عنوان بسته بندی استفاده می شود و در انواع بسته بندی و ظروف استفاده می شود، مانند: ورقه های نازک برای بسته بندی مواد غذایی، سینی ها یا قوطی های محصولات در روغن، تابه ها یا ظروف چند لایه برای مایعات (برکی که حاوی شیر است. ).

هرگز یک تابه آلومینیومی خالی را روی حرارت کم یا زیاد نگذارید. از گذاشتن غذا در داخل تابه بخصوص غذاهای بسیار شور یا اسیدی خودداری کنید. در ماشین ظرفشویی نشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *