کمربند مردانه چرم بوفالو باعث مرگ یک جوان در تایلند شد

قاعده کلی برای انتخاب پهنای کمربند مردانه چرم بوفالو این است که کمربندهای نازک بیشتر رسمی هستند و کمربندهای پهن بیشتر برای لباس های غیر رسمی.

به همین ترتیب، اگر می‌خواهید از سگک‌های پهن استفاده کنید، آن‌ها را برای ظاهری ساده ذخیره کنید، زیرا در کت و شلوار می‌توانند بسیار بد به نظر برسند و کل لباس را خراب کنند.

از طرف دیگر، قبل از استفاده از کمربند برای لباس، جنس آن را در نظر بگیرید. چرم های براق با سگک های برجسته معمولاً برای ظاهری رسمی هستند. هنگام بستن کمربند از اشتباهات خودداری کنید.

اگر کمربند می خواهید که با هر کت و شلواری هماهنگ باشد، قهوه ای بهترین رنگ است. با کت و شلوارهای آبی، خاکستری، سفید یا اساساً هر رنگی به جز مشکی عالی می شود. برای این کار باید یکی در آن رنگ با قوانینی که قبلا ذکر شد داشته باشیم.

کمربند

یکی از اشتباهات مردان لاغر، خرید کمربندهای خیلی بلند است که باعث می شود آنها بیش از حد دور کمر بپیچند. به همین ترتیب، یک کمربند کوتاه ممکن است مناسب نباشد و یک نقطه از شلوار بیرون زده باشد.

اطمینان حاصل کنید که هنگام بستن کمربند دو سوراخ باقی مانده است. این اندازه گیری ایده آل شما خواهد بود.

در یک ظاهر تجاری و شرکتی، بهتر است از هر گونه سر و صدایی با سگک جلوگیری کنید و طراحی مستطیلی سنتی را انتخاب کنید. از جلب توجه جلوگیری می کند و لباس خود را ساده نگه می دارید.

ما این قانون را اضافه می کنیم که هرگز نباید آن را با ساسپندری پوشید، اما امیدواریم این قانون به اندازه کافی برای همه شناخته شده باشد تا در آینده از آن اجتناب کنند. آیا قبلاً این قوانین را می دانستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *