کنسرو خوراک لوبیا چیتی می تواند باعث ایجاد ترک های عمیق پوستی شود

غذاهایی که به طور سنتی با کنسرو خوراک لوبیا چیتی درست می شوند.لوبیا چیتی مکزیکی با خورش گوجه فرنگی، فلفل تند، سیر، پیاز، پودر چیلی و کمی آب سبزیجات درست می شود.

لوبیا چیتی جنوبی به روشی مشابه پخته می شود، اما با ژامبون یا بوقلمون دودی، همراه با کمی پیاز، سیر و آب مرغ مزه دار می شود.

ساده ترین راه برای تهیه این است که به سادگی لوبیاها را یک شب خیس کنید و سپس آنها را به مدت 2 تا 4 ساعت در آب یا آب سبزی بجوشانید. پس از پخته شدن، راه های زیادی برای استفاده از آنها در غذاهای خود وجود دارد.

شما همچنین می توانید لوبیاهای خشک را آسیاب کنید تا آرد درست کنید که یک گزینه عالی غنی از پروتئین و آرد بدون گلوتن است.

تمام لوبیاهای خشک باید حداقل قبل از خوردن خیس شوند. در لوبیای خشک مواد ضد مغذی وجود دارد که جذب مواد معدنی لوبیا را دشوار می کند.

کنسرو

اما خیساندن، جوانه زدن یا تخمیر لوبیا باعث کاهش محتوای ضد مغذی و ایجاد تمام ارزش غذایی می شود. بسیار در دسترس تر، نه به ذکر است آسان تر هضم.

ابتدا باید آنها را برای حداقل 8 ساعت، ترجیحاً 12 یا حتی بیشتر خیس کنید. لوبیاها را بشویید و سپس آنها را به یک شیشه دهان گشاد مانند شیشه با فتیله اضافه کنید.

روی آن را با پارچه پنیر یا توری جوانه زده بپوشانید و با یک کش محکم کنید.شیشه را در زاویه ای قرار دهید تا دهانه آن به سمت پایین باشد تا رطوبت باقیمانده تخلیه شود.

روزی دو بار آب آن را بشویید و آب آن را بگیرید و شیشه را به مدت 3 تا 4 روز یا تا زمانی که لوبیاها خوب جوانه بزنند، بگذارید.در این مرحله می توانید آنها را برای آخرین بار آبکشی کرده و آبکش کنید، سپس در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *