گلیم فرش ماشینی ۶ متری باعث رشد 20 درصدری اقتصاد و صادرات شد

مطالعه ای توسط دانشمندان AgResearch نشان داد که گلیم فرش ماشینی ۶ متری های پشمی با جذب سریع فرمالدئید و نیتروژن و ترکیبات گوگرد معروف به ترکیبات آلی فرار یا VOCs به طور قابل توجهی کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می بخشد.

VOC ها موادی هستند که می توانند از وسایل روزمره خانگی مانند ضدعفونی کننده ها، دئودورانت ها، چاپگرها و حتی مبلمان آزاد شوند.

پشم نه تنها به سرعت این آلاینده ها را خنثی می کند، بلکه برخلاف فرش های ساخته شده از الیاف مصنوعی، هنگام گرم شدن، آلودگی ها را دوباره آزاد نمی کند.

فرش های پشمی در واقع تا 30 سال به طور مداوم هوا را تصفیه می کنند، که می تواند به پیشگیری از بیماری هایی مانند سندرم خانه بیمار کمک کند.

100% طبیعی بودن، تجدید پذیر و زیست تخریب پذیر بودن، سازگاری با محیط زیست ذاتی در پشم آن را به بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل تبدیل می کند.

گلیم

فراتر از فرش و روکش مبل، پشم نقش فزاینده ای در طراحی خانه دارد. مطالعات نشان داده است که پشم در پرده ها، ملافه ها، نورپردازی، آثار هنری و اقلام تزئینی به دلیل پیشرفت در فناوری ساخت و نوآوری در طراحی استفاده می شود.

پشم یک انتخاب طبیعی، سالم و آسان برای هر فضای داخلی است.

هنگام انتخاب فرش پشمی برای خانه خود، به دنبال محصولاتی باشید که Woolmark به آن متصل است.

از جمله داستان های متعدد 1001 شب به نام «شب های عربی»، «علی بابا و 40 دزد (در اثر اصلی نیست، اما بعداً گنجانده شده است)» که به طور رسمی شناخته شده است، به همان اندازه «فرش پرنده» (از این پس اشاره می شود) است.

به عنوان “فرش”) نقش بزرگی ایفا می کند. فرشی که چندین بار علاءالدین را از خطر نجات می دهد، نه تنها اگر از داستان حذف شود به عنوان شیرین بیان تاسف آور عمل می کند، بلکه صادرات نمادینی است که فرهنگ عرب را در واقعیت نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *